מה שתעשו היום יהפוך אתכם למיליונרים בעשור הבא

מערכת2 דקות קריאה
איך תהיו מיליונרים?
שתף:

האמת היא שכל אחד יכול להפוך למיליונר, גם אם לא נולד עם קרן נאמנות או ירושה גדולה במיוחד. למעשה, יש כמה פעולות שאתם יכולים לבצע כבר היום ואת הפירות תקצרו עוד לפני שהעשור הנוכחי יסתיים.

 

תכנון נכון מראש
מתחילים לתכנן היום – קוצרים את הפירות עוד לפני 2030

 

1 – התמקדו ביצירת הכנסה

אי אפשר להסתפק בחיסכון כדי להפוך למיליונרים, צריך להרוויח ולמצוא עוד ועוד דרכים להגדיל את ההכנסה, ולשלוט בהוצאות. במילים אחרות, זה הזמן להתחיל לעקוב אחר הכסף שנכנס ואחר הכסף שיוצא, להבין על מה אתם מבזבזים כדי לצמצם הוצאות – ולמצוא עוד דרכים להרוויח יותר. נסו לאתר הזדמנויות ונצלו אותן, וכן, זה פשוט יותר מכפי שנדמה לכם. יש המון דרכים טובות להגדיל את ההכנסה מהבית, בזמן הפנוי שלכם, ואפילו באופן פסיבי.

 

 

2 – יצרו מספר מקורות הכנסה

כאמור, משכורת חודשית קבועה לא חייבת להיות ההכנסה היחידה שלכם, ואף רצוי שהיא לא תהיה היחידה. נסו להגיע למצב שבו יש לכם שלושה מקורות הכנסה לפחות, בין אם תבחרו להשקיע במניות, בנדל”ן או בעסק צדדי נוסף. לא רק שחשבון הבנק שלכם יודה לכם, זו גם דרך מצוינת להעניק לעצמכם ראש שקט יותר.

 

3 – חיסכו לצורך השקעה, ולא לשם החיסכון

ההחלטה לחסוך כסף היא מבורכת, אבל אל תתנו לכסף לשכב בצנצנת ליד המיטה או בתוכנית חיסכון עם ריבית אפסית בבנק. הכסף שלכם יכול לייצר עוד כסף, ורצוי שזה בדיוק מה שהוא יעשה. צריך להיות לכם חיסכון חירום ובו בהחלט לא כדאי לגעת, אבל כדאי שיהיו לכם משאבים נוספים, בהם תעשו שימוש כדי לייצר הכנסות נוספות (למשל באמצעות השקעה במניות). דרך אגב, רצוי שהחסכונות הללו יהיו אוטומטיים. כך תתחילו את החודש שלכם כשאתם יודעים בדיוק כמה כסף עומד לרשותכם – לאחר ההפרשה לתוכניות החיסכון השונות.

 

חיסכו והשקיעו
אל תשאירו את הכסף בקופה – תנו לו לעבוד בשבילכם

 

4 – היו החלטיים וממושמעים

מומחה לפסיכולוגיה ויזמות מארה”ב ראיין 21 מיליונרים שצברו את ההון שלהם בעצמם, ולכולם היה מכנה משותף מרכזי: הם פשוט ממושמעים. לטענתו, “הם הציבו סטנדרט גבוה מאוד לעצמם ולאנשים שמקיפים אותם” והם גם פועלים כדי לעמוד בציפיות הללו. בקיצור, הציבו יעדים וקבלו החלטות – ואז התחילו לפעול כדי להשיג את כל היעדים הללו.

 

 

5 – אל תשוויצו בכסף שלכם

גם לאחר שתתחילו להרוויח (במהרה בימינו), כדאי להימנע מהוצאות מיותרות על מכוניות יוקרה או בגדים יקרים להחריד. האנשים העשירים בעולם נוהגים במכוניות פשוטות יחסית, ולא משום שאין להם יכולת כלכלית לשדרג את הרכב, אלא כי הם לא רואים סיבה “לנקר עיניים”. עדיף שיכירו אתכם בזכות העבודה הקשה שלכם, ולא בזכות המותגים הנוצצים והקניות היקרות.

 

להשוויץ בכסף
אל תשוויצו בכסף שלכם – זו לא הסיבה שאתם רוצים אותו

 

6 – שנו את התפיסות שלכם על כסף

היכולת להתעשר מתחילה באופן שבו אתם חושבים על כסף, ובאמונות שלכם לגביו. במקום לחשוב שזה לא מוסרי או נכון לחשוב על כסף, ובמקום להאמין שמי שיש לו הרבה כנראה רמאי או מושחת – דעו שכסף הוא אמצעי ולא מטרה, ואם תעשו את מה שצריך כדי לצבור עוד ממנו, רק תוכלו להגשים יותר חלומות ולחיות בראש שקט, בלי דאגות כלכליות.

 

7 – השקיעו בעצמכם

האנשים המצליחים ביותר משקיעים בעצמם, ובזמן הפנוי שלהם. הם קוראים ספרים מתוך הבנה שכך הם ממשיכים ללמוד ולצמוח, הם משקיעים זמן בפעילות גופנית מתוך דאגה לבריאות שלהם, ובאופן כללי יש להם שגרה יומית טובה ונכונה שמעניקה תשומת לב רבה לא רק לכסף – אלא לחיים עצמם.

 

8 – ותרו על משכורת קבועה

הסעיף הזה נשמע מאוד מאתגר, בוודאי למי שרגיל לחפש משרה מלאה עם תלוש שכר יציב וידוע מראש. אנשים רבים מאמינים שהחיים משכורת קבועה ותנאים סוציאליים פשוט לא בשבילם. אלא שזה לא ממש נכון. למעשה, השכר הקבוע עשוי לעכב אתכם. כשאתם צריכים לעבוד קשה יותר כדי לייצר הכנסות, אתם יותר ממוקדים בדרכים היעילות ביותר לעשות את זה. יש לכם יותר הזדמנויות, המחיר שלכם יכול לעלות ותמיד אפשר ללמוד, להתפתח ולהוסיף שירותים, מוצרים ומקורות הכנסה אחרים.

 

משכורת קבועה
ותרו על תלוש השכר לטובת שפע של הזדמנויות אחרות

 

9 – הציבו מטרות ודמיינו את הרגע שבו תגיעו אליהן

אתם רוצים להרוויח עוד כסף, וזה נהדר, אבל כדאי שתדעו מה אתם מתכננים לעשות אותו. למשל, האם המטרה שלכם היא לקנות בית, להחליף אוטו או להשקיע בעסק? כשיש מטרה, הכסף מקבל צורה והוא כבר לא מטרה ערטילאית. אנשים עשירים ומצליחים לא עובדים רק כדי להמשיך לאגור כסף בחשבון הבנק שלהם. הם עובדים קשה, מתמקדים, מתאמצים, לומדים ומשקיעים – כי יש להם מטרות ברורות ויעדים מוגדרים. הם ברורים באשר לאופן שבו ההון שלהם ישמש אותם.

 

10 – כוונו ל-10 מיליון שקלים, ולא רק למיליון

רוב האנשים חולמים על המיליון הראשון שלהם, אבל למה להסתפק בחלומות קטנים? הגיע הזמן לחשוב בגדול ולחפש לא רק מיליון שקלים, אלא עשרה מיליון ואף יותר. אין מחסור בכסף על פני כדור הארץ. יש רק מחסור באנשים שמאמינים שהם יכולים להשיג כל כך הרבה ממנו.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme